svar på frågan.

Fråga:
Hej, jag skulle vilja ta en navelpiercing på tisdag då helst så sent som möjligt. Ska jag boka tid (och i sånna fall var) eller är det bara att komma? : )

SVAR: Är tyvärr inte i vallentuna den här veckan, borta idag pga sjukdom. och torsdag är jag tyvärr ledig av andra omständigheter... Men nästa vecka är jag tillbaka som vanligt.

Öppettider:
Tisdag, torsdag- vallentuna 12-18
onsdag, fredag, - älmsta 13-20
ojämna lördagar- älmsta 12-16

VÄLKOMNA!
Glöm inte 10% på piercingsmycken hela december.


Kommentarer
Postat av: Lucke

Hejsan, planer för kvällen? :)

2010-12-07 @ 15:09:16
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Frida

när du skriver priserna, är det skillnad på om man vill ha ring eller stav? Alltså om jag vill göra en i bröstvårtan, Då gäller 450kronor oavsett smycke? :) Och om man har ett smycke sen förut, blir det billigare då?

2010-12-09 @ 00:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0