ännu en fråga.

FRÅGA:
när du skriver priserna, är det skillnad på om man vill ha ring eller stav? Alltså om jag vill göra en i bröstvårtan, Då gäller 450kronor oavsett smycke? :) Och om man har ett smycke sen förut, blir det billigare då?

SVAR:
Hej frida!
Jag piercar inte med ring, med anledning att försvårar läkningen och ge fula resultat. 450 kr är priset :) Jag skulle aldrig använda andra smycken än mina egna, mina smycken vet jag är bra saker och dem innehåller 0% nickel. Dem är helt av titan, använder ingenting annat. Hoppas att du blir nöjd med svaret! Ha en fortsatt trevlig helg.

Eftersom det är ojämn vecka är jag imorgon (lördag) i älmsta, 12-16.
Alla är välkomna :)
Trevlig helg!
/Sara


Kommentarer
Postat av: Alexa

Hejsan!! Hittade inte dig på facebook så jag tänkte att du kan ju lägga till mig istället!

Alexa Ekström heter jag där :)



Kram! /Alexa från kryssningen, haha :D

2010-12-13 @ 01:47:52
URL: http://alexas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej, i din studie gör ni tatueringar där oxå?

2010-12-14 @ 19:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0